ویژگی های یک کاپشن گرم و استاندارد

یکی از مهم ترین موادری که در تولیدی کاپشن باید مورد توجه قرار بگیرد، تولید یک کاپشن استاندارد و گرم است. چرا که هدف اکثر آدم ها از خرید کاپشن، گرم نگه داشتن خویش است. بنابر این در تولیدی کاپشن مردانه، باید از امکانات و تجهیزاتی استفاده کنند که کاملا پاسخگوی این نیاز مشتری باشد. در ادامه به بررسی یک کاپشن استاندارد و گرم و ویژگی ها و عواملی که در آن دخیل است، می پردازیم. پس در آرارات پارسیان با ما همراه باشید.

برای داشتن یک کاپشن گرم باید جنس کاپشن شما در تولیدی کاپشن به گونه ای طراحی و دوخته شده باشد که شما حتی زمانی که در حرکت نیز نیستید، بدن شما را گرم نگه دارد و بتوانید به بهترین حالت ممکن نقش عایق حرارتی را برای شما داشته باشد.

یک کاپشن ممکن است چندین و چند سال همراه شما باشد و شاید حتی مجبور شوید هزینه بیشتری نیز برای آن بپردازید. اما اگر یک کاپشن گرم و استاندارد انتخاب کنید، قطعا ارزش آن را دارد.

نکات مهم در انتخاب یک کاپشن با ویژگی های یک کاپشن گرم و استاندارد

در تولیدی کاپشن مردانه، معمولا دو نوع کاپشن تهیه و تولید می گردد. این کاپشن ها عبارتند از کاپشن ورزشی و کاپشن روزمره که هر کدام یک سر جداگانه از تولید کاپشن را بر عهده دارند.

  1. سایز و تن خور کاپشن

بهتره کاپشنی که انتخاب می کنید از سایز اکنون شما بزرگتر باشد که بتوانید آن را برای سال های بعد نیز مورد استفاده قرار دهید و همچنین بتوان زیر آن لباس های بیشتری نیز پوشید و به دلیل فضای اضافه، لایه عایقی ایجاد می‌گردد که باعث گرم کردن بیش‌تر بدنتان می‌گردد.

  1. عایق پارچه و جنس کاپشن

در هنگام خرید کاپشن حتما توجه داشته باشید که در لایه داخلی آن، جنس پشم، پشم شیشه یا کرک وجود داشته باشد. کرک بهترین عایق گرمایی است که می تواند در طول روزهای سرد سال از شما محافظت کند.

  1. داشتن کلاه و یقه یک امر ضروری

یکی دیگر از ویژگی های یک کاپشن گرم و استداندارد داشتن کلاه و یقه اشت. هنگام خرید به یقه توجه کنید. اکثر کاپشن ها دارای یقه هستند و با داشتن مکان هایی برای چفت کردن یقه گرمای خوبی برای شما را در روزهای گرم سال به ارمغان می آورند.

گروه تولیدی کاپشن آرارات پاسیان، با توجه به نیاز سنجی خوب از مشتریان، به تمامی کاپشن های تولیدی خود، کلاه اضافه کرده است. این کلاه ها تمامی قابلیت جدا شدن از کاپشن را دارد و می توان با هماهنگ کردن آن با یقه، یک کاپشن عالی را تهیه نمود. برای مثال کاپشن زیر، کاپشن مردانه کد 123 است.

  1. جیب کاپشن

مدل هایی که دارای جیب هستند از ارزش بیشتری برخوردار هستند چرا که می توان چیزهای بیشتری را داخل آن ها نگهداری کرد و در روزهای سرد سال، که سرما شدید است می توانید پوست دست خود را گرنم نمایید. تمام کاپشن های تولیدی آرارات پارسیان دو تا سه جیب زیپ دار دارند و داخل کاپشن نیز دو جیب قرار گرفته است که نیاز شما را برای نگهداری هر نوع وسیله ای کاملا برطرف می کند.

  1. درز و مدل

درزهای کاپشن باید به خوبی بسته شود و اگر همین درز ها به دوخت ها برسد، می تواند برای شما دردسر ایجاد کند. حتما قبل از خرید کاپشن، این درزها را مورد چک و بررسی قرار دهید.

  1. خرید کاپشن بر اساس منطقه آب و هوایی

قطعا فردی که در ناحیه خشک زندگی می کند نیاز به کاپشن ضد آب ندارد. این یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید هنگام انتخاب کاپشن مورد نظر خود به آن دقت کنید. همچنین برای داشتن اطلاعات کامل تر می توانید به مقاله نکات مهم برای خرید کاپشن مناسب مراجعه نمایید.

  1. جنس کاپشن

همیشه جنس کاپشن، منظور خارج آن نیست، بلکه داخل آن بیشتر مهم است. برای داشتن گرمی بیشتر، استفاده از کاپشن هایی با جنس پشم شیشه یا پر می تواند گزینه بهتری باشد.

پر یکی از موادی است که از سالیان دور برای گرم نگه داشتن مورد استفاده انسان ها بوده است و امروزه در شکل کاپشن به بازار عرضه شده است. یکی از عمده مشکلاتی که شاید در کاپشن های چرم با آن ها مواجه شوید، سختی در شستشو است. شما می توانید با مطالعه مقاله نکات مهم برای مراقبت و شستشو کاپشن این مشکل را نیز برای خود حل کنید و اقدام به خرید کاپشن پر کنید.

  1. ضد آب و باد بودن

یکی از حداقل ویژگی هایی که از یک کاپشن می شود انتظار داشت، ضد آب بودن و ضد باد بودن است. مخصوصا در مناطقی با آب و هوای سرد و برفی و بارانی با داشتن یک کاپشن با ویژگی های ضد آب و بادی می توان تا حد خوبی از خیس شدن در باران در امان بود.

  1. رنگ مناسب برای کاپشن

کاپشن ها رنگ بندی متفاوت و زیادی دارند و هیچ اجباری در انتخاب رنگ آن ها وجود ندارد. با این حال اگر بخواهید به فکر ست کردن آن با لباس های مختلف باشید، باید رنگ های خنثی مانند خاکستری یا مشکی را انتخاب کنید که با هر نوع لباسی به راحتی می توانید آن را بپوشید.

در عین حال، داشتن این نوع کاپشن ها در زمستان، باعث می شود نور آفتاب را بیشتر به خود جذب کنید و گرمای بیشتری را برای خود ایجاد کنید. اگرچه اکنون با توجه به تولید کاپشن های فوق العاده و گرم، دیگر انتخاب رنگ مانند گذشته ها آنچنان ملاک و معیار نیست.

  1. طول کاپشن

طول کاشپن یکی از ویژگی های مهم کاپشن گرم و استاندارد است. شما با خرید کاپشن بلند تر گرمای بیشتری را به خود جذب می کنید و اگر جزو افرادی هستید که در مناطق سرد سیر می باشید و سرمایی نیز هستید، استفاده از کاپشن های بلند مانند کت به شما توصیه می شود. کاپشن مردانه کد 730 که در پایین است، یک نمونه از کاپشن های بلند گروه آرارات پارسیان است.

  1. محافظ زیپ

وقتی در اوج سرما و در معرض باد و باران هستید، هر چیز کوچکی که بیشتر گرمای بدنتان را حفظ کنید برای شما اهمیت بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل در بسیاری از کاپشن ها، جلوی زیپ یک نواری وجود دارد که با دکمه بسته می شود و جلوی ورود باد را به زیر کاپشن می گیرد.

بنابر این هنگام خرید دقت کنید تا این لایه محافظ بر روی کاپشن وجود داشته باشد.

  1. کاپشن چرم انتخابی برای روزهای سرد

کاپشن های چرم به اندازه کاپشن های دیگر، گرمی ندارند. اما اگر به دنبال یک کاپشنی هستید که بسیار شیک و زیبا باشد و در عین حال نیز گرمای متوسطی را برای شما تامین کند، قطعا خرید کاپشن چرم یک گزینه بسیار ایده آل برای شما خواهد بود.

کاپشن های چرم با دوام بالایی که دارند، گزینه خوبی برای استفاده طولانی مدت هستند. برای استفاده از کاپشن های چرم بهتره از کاپشنی استفاده کنید که از پشم یا لایه آستری در داخل آن استفاده شده باشد.

  1. کیفیت بالای کاپشن

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که کیفیت کاپشن باید به گونه ای باشد که در حالتی برای شما بتواند کار کند. برای مثال اگر فروشنده ای که آن را می فروشد، به شما گفت این کاپشن اگر آویزان شود خراب می شود یا اگر تا شود آسیب می بیند؛ بدانید آن کاپشن از کیفیت بالایی برخوردار نیست و از خرید آن صرفنظر کنید.

  1. سبک و مدل کاپشن

انتخب سبک و مدل کاپشن امری کاملا انتخابی است که هر کسی بر اساس استفاده خویش می تواند از آن ها استفاده کند. برای مثال دو نوع کاپشن وجود دارد؛ یکی کاپشن های روزمره و یکی کاپشن های ورزشی.

هر کدام از آن ها، ویژگی ها و مدل مخصوص به خود را دارد. برای مثال کاپشن های ورزشی باید سبک و نازک تر از کاپشن های روزمره باشد چرا که با توجه به فعالیت زیادی که در کوهنوردی، طبیعت گردی انجام می شود داشتن کاپشن سنگین و ضخیم باعث اذیت شدن شخص ورزشکار می گردد.

  1. قیمت کاپشن

عوامل و فاکتورهای زیادی در قیمت گذاری یک کاپشن مهم است. اما چیزی که باید توجه به آن بکنید، این است که برای لباس های زمستانی مخصوصا کاپشن هزینه کردن بسیار ارزش دارد. چرا که شما با خرید یکبار کاپشن می توانید تا چند سال ازش استفاده کنید و اگر کیفیت خوبی خریداری کنید بابت از بین رفتن جنس، پارچه و دوخت آن نگران نیستید.

علاوه بر این شما با خرید کاپشن خوب از سرما در امان خواهید بود و نگران این نیستید که در روز های سرد سال، دچار لرزیدن از سرما شوید یا زیر باران خیس شوید. در آرارات پارسیان شما بهترین کیفیت را دریافت خواهید کرد. بسیاری از پارچه ها از جنس ترک هستند و دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باشند.

شما می توانید با داشتن اطلاعات بالا یک کاپشن فوق العاده را از تولیدی کاپشن با قیمت عمده تهیه کنید و در کوتاهترین زمان ممکن آن را در محل خود تحویل بگیرید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت کاپشن ها پس از انتخاب مدل خود و بررسی اطلاعات محصول در صفحه مخصوص به خود با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

شماره تلفن : 66005197-021

تلفن همراه  : 3930950-0912

تلفن همراه : 3245908-0912

لوگو آرارات پارسیان

آرارات پارسان تولید کننده کاپشن زمستانه و پاییزه مردانه با کیفیت دوخت بالا در تهران می باشد. برای سفارش تولید و خرید عمده کاپشن با طراحی و دوخت سفارشی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 09123245908

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس برای سفارش محصولات