لوگو آرارات پارسیان

همه مدل های متنوع کاپشن قرار گرفته در قسمت بالا آماده برای ثبت سفارش تولید و خرید عمده هستند. سفارش ها در سریعترین زمان توسط تولیدی کاپشن آرارات پارسیان برای شما آماده خواهد شد. امکان سفارشی سازی کاپشن با توجه به درخواست شما مهیا بوده و در صورتی که مدل های بالا را نپسندیدید می‌توانید با ما تماس بگیرید تا پیشنهادات دیگر را دریافت نمایید.

جهت مشاوره، سفارش و تولید با شماره زیر تماس حاصل نمایید

۰۲۱۶۶۰۰۵۱۹۷     ۰۹۱۲۳۲۴۵۹۰۸   ۰۹۱۲۳۹۳۰۹۵۰

تماس برای سفارش خرید عمده کاپشن

چرا خرید کاپشن عمده صرفه اقتصادی دارد؟

چرا خرید کاپشن عمده به صرفه است؟ سوالی که احتمالا بسیاری از شما از خود و ما خواهید پرسید. شاید برای کسی که سالی یکبار یا چند سال یکبار می خواهد یک کاپشن خریداری کنید، خرید کاپشن عمده چیزی به دور از ذهن باشد؛ اما کسانی که خودشان فروشنده این لباس هستند می دانند خرید کاپشن از تولیدی چقدر می تواند در قیمت تمام شده تاثیرگذار باشد.

شما می توانید با خرید کاپشن عمده از تولیدی، تعداد زیادی محصول را با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر جاها تهیه کنید و قیمت تمام شده خود را بسیار پایین تر بیاورید تا هم بتوانید در بازار پررقابت محصول خود را به خوبی به فروش برسانید و هم بتوانید سود بسیار مناسبی را داشته باشید.

برای خرید عمده کاپشن چه چیزهایی رو باید در نظر بگیریم؟

اگر در همین اینترنت جست و جویی کنید، احتمالا با سایت های زیادی روبه رو خواهید شد که ادعای عمده فروشی کاپشن را می کنند. در انتخاب تولیدی باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید تا خدای نکرده در دام کلاهبردارن یا کسانی که خودشان واسطه هستند، نیفتید.

غیر از آن، باید کاپشنی که خریداری می کنید، دارای ویژگی های قابل قبولی باشد که بتوانید آن را به صورت خرده فروشی در فروشگاه یا مغازه خود به فروش برسانید. در ادامه مهم ترین ویژگی هایی که یک کاپشن خوب باید داشته باشد را مورد بررسی قرار می دهیم. در مقاله ویژگی های کاپشن خوب و استاندارد می توانید به صورت مفصل درباره این ویژگی ها در سایت آرارات پارسیان بخوانید.

بررسی ظاهر کاپشن

زیبا بودن کاپشن یکی از مهم ترین چیزهایی است که هر کاپشن باید داشته باشد. شما نیز برای خرید کاپشن عمده باید به ظاهر این کاپشن ها توجه بسیار زیادی کنید. کاپشن ها بر خلاف بسیاری از لباس ها معمولا ظاهری ساده دارند و خیلی از انجام دوخت و دوز و ظرح های عجیب غریب در آن ها استفاده نمی شود. آرارات پارسیان دارای تعداد متنوعی کاپشن است که در طرح ها و شکل های گوناگون وجود دارد. این شرکت علاوه بر کاپشن‌های آماده ای که دارد، امکان دوخت هر نوع کاپشن در طرح و رنگ شما و دوخت انواع کاپشن های سازمانی را دارد. برای اطلاع از شرایط و قیمت ها فقط کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

بهتر است پس از دریافت کاپشن ها از هر تولیدی، ظاهر آن ها را به صورت تک به تک مورد بررسی قرار دهید. چرا که اگر ایرادی در ظاهر آن باشد در همان روزهای اولیه می توانید با تولید کننده صحبت کرده و مشکل را برطرف کنید ولی اگر در همان روزهای اولیه مشکل را به اطلاع فروشنده نرسانید، شاید دیگر امکان پذیرش از سمت تولیدی وجود نداشته باشد.

توجه به پوسته بیرونی کاپشن

پوسته بیرونی در واقع جایی است که علاوه بر ظاهر کاپشن، به جلوگیری از آب باران و هوای سرد منجر می شود. این پوسته ها می تواند دارای ویژگی های مختلفی باشد؛ مثلا می تواند از مواد پلاستیکی سنگین تشکیل شده باشد که جلوی نقوذ آب را به صورت کامل بگیرد؛ یا می تواند از موادی تشکیل شده باشد که امکان تنفس در آن وجود داشته و یک ویژگی حداقلی از جلوگیری ورود آب را نیز داشته باشد.

در خیلی از کاپشن ها از یک لایه پوسته مانند روی لایه بیرونی کاپشن استفاده می کنند تا به خوبی بتواند جلوی ورود هرگونه آب و هوای سرد به داخل کاپشن را بگیرد. شما در هنگام خرید کاپشن عمده باید به این موارد بسیار دقت کنید و سعی کنید هنگام سفارش نوع لایه بیرونی کاپشن و مقاومت آن در برابر آب و باد را به صورت دقیق از فروشنده سوال کنید. آرارات پارسیان این امکان را برای شما فراهم آورده تا هر نوع محصولی که می خواهید را سفارش دهید و کاپشنی متناسب با نیاز خود دریافت کنید. برای مشاوره و استعلام قیمت فقط کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

قد و سایز مناسب

اینکه یک کاپشن پس از پوشیدن ظاهر زیبایی داشته باشد بسیار مهم است. بسیاری از کاپشن ها هستند که پس از پوشیدن ظاهری نافرم به بدن می دهند و این مهمترین ایرادی است که یک کاپشن می تواند به شما بدهد. کاپشن هایی که در آرارات پارسیان تولید می شوند همگی دارای استاندارهای سایزی هستند و از نظر قدی به دو نوع قد کوتاه و قد بلند تقسیم می شوند که شما متناسب با سیلقه و نوع نیازتان می توانید هر کدام که مد نظرتون بود را سفارش دهید.

دارا بودن کلاه برای کاپشن

یکی دیگر از ویژگی های مهم کاپشن ها که هنگام خرید عمده باید به آن توجه کنید، داشتن کلاه است. اگر کاپشن شما کلاه استداندارد و گرمی داشته باشد دیگر در روزهای سرد سال و بارانی نیاز به کلاه جداگانه ندارید و همان کلاه کاپشن می تواند نقش بهترین کلاه را برای شما داشته باشد. ما در گروه آرارت پارسیان با نظرسنجی که از مشتریان خود انجام دادیم، متوجه شدیم اکثر افراد برای کاپشن خود نیاز به کلاه دارند. اما برخی نیز دوست داشتن در بعضی روزها کلاه خود را بردارند. به همین دلیل تمامی کاپشن های تولید شده در آرارات پارسیان دارای کلاه از نوع جداشدنی هستند.

جنس لایه درونی لایه درونی کاپشن

لایه درونی کاپشن بسیار مهم است؛ چرا که گرمای بدن توسط همین لایه درونی حفظ می شود. اینکه چه نوع پارچه ای با چه کیفیتی داخل کاپشن به کار برده شود، تا حد زیادی کارایی کلی کاپشن اضافه می کند.

چرا خرید عمده کاپشن به صورت اینترنتی و آنلاین هزینه کمتری دارد؟

اگر بخواهید به سراغ تک تک تولیدکنندگان کاپشن در کشور بروید، قطعا باید چندین ماه زمان بگذارید تا بروید و همه محصولات را از نزدیک ببینید و بهترین را انتخاب کنید. اما با خرید آنلاین کاپشن عمده می توانید در سریع ترین زمان ممکن، به چیزی که دوست دارید دست پیدا کنید. ما در ادامه چند مورد از مهمترین ویژگی‌هایی که با خرید اینترنتی کاپشن عمده به آن دست پیدا می کنید را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • دسترسی به تعداد تنوع بالایی از محصولات
  • پیدا کردن تولید کنندگان اصلی مانند آرارت پارسیان و خرید مستقیم از آن ها
  • بهتر شدن فرآیند حمل و نقل
  • صرفه جویی در وقت به جای گشتن ساعت ها و روزها در چندین مغازه و فروشگاه
  • صرفه جویی در هزینه ها (پیدا کردن تامین کنندگان اصلی و دسترسی به آن ها و خرید جنس با قیمت پایین تر)

فروش عمده کاپشن مردانه در تهران

برای تهیه کاپشن مردانه در تهران، موارد مهمی نظیر کیفیت کالا، زمان ارسال، نوع تحویل، قیمت و… تاثیرگذار هستند.به همین دلیل همیشه توصیه بر این داریم که خرید کاپشن عمده مردانه را از مکان هایی انجام دهید که در همگی این موارد از دیگران یک سر و گردن بالاتر هستند. برای خرید کاپشن عمده مردانه معمولا شما چند مرحله را باید طی کنید تا به بهترین نتیجه برای کار خود برسید.

  • گشتن در بین محصولات و انتخاب بهترین آن ها
  • تماس با تولیدی و استعلام قیمت و موجودی (در صورت نبودن موجودی می توانید موارد مشابه را انتخاب کنید یا سفارش دوخت بدهید)
  • بسته بندی و آماده کردن بار برای تحویل
  • ارسال برای شما

این مراحل از اولین اقدام تا آخرین اقدام هرچقدر سریع تر انجام شود، کار تولیدی دقیق تر و بهتر است و شما با خیال راحت می توانید از آن اقدام به خرید کاپشن کنید. خرید کاپشن عمده از آرارات پارسیان بسیار راحت است و در سریع ترین زمان ممکن همگی این موارد برای شما انجام خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر فقط کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

مناسب ترین و بهترین کاپشن ها برای خرید عمده

وقتی به سراغ خرید کاپشن عمده می روید، باید کاپشن هایی را انتخاب کنید که مشتری با دیدن آن ها ترغیب به خرید شود و کسب و کار خود را رونق داده و فروش بیشتری را تجربه کنید. در این رابطه بهتر است انواع کاپشن‌های مردانه ای که مشتریان پر و پاقرص زیادی دارد را بشناسید و می توانید از آن ها برای فروشگاه و مغازه خود استفاده کنید.

خرید عمده کاپشن اسپرت

فروش کاپشن عمده اسپرت می تواند یکی از حوزه هایی باشد که سودسازی بسیار بالایی برای شما داشته باشد. کاپشن های اسپرت کاپشن هایی هستند که دارای گرمی زیاد، سبک و در عین حال آماده برای هر گونه فعالیت هستند. این کاپشن ها علاوه بر فعالیت های روزمره، مناسب برای کوهنوری، اسکی و… هستند. همیشه کاپشن های اسپرت جزو پرطرفدارترین کاپشن های بازار بوده اند و خرید کاپشن عمده اسپرت می تواند برای کسی که به دنبال یک فروش بسیار بالاست، بسیار مناسب باشد.

خرید عمده کاپشن مردانه توخز

بسیاری از کاپشن ها هستند که برای گرمی بیشتر، داخل بافت درونی آن ها خز قرار داده می شود. کاپشن های خزدار گرمی بیشتری نسبت به دیگر کاپشن ها دارند و در ظاهر نیز می توانند زیبایی بیشتری به کاپشن بدهند. شما می توانید انواع کاپشن خزدار را در فروشگاه آرارات پارسیان مشاهده کنید  و با قیمتی مناسب اقدام به خرید عمده کاپشن خزدار کنید.

خرید عمده کاپشن های بادگیر

کاپشن های بادگیر علاوه بر خاصیت ضد آبی که دارند، به عنوان یک بادگیر جلوی ورود هوای سرد به کاپشن را می گیرند. این نوع کاپشن ها شاید در ظاهر دارای ابعاد بزرگتری نسبت به سایر کاپشن ها باشند، اما وزن سبکی دارند که آن ها را می توان به راحتی حمل کرد.

خرید عمده کاپشن مردانه مخملی

لایه داخلی بعصی از کاپشن ها از مخمل بوده و این کاپشن ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. این کاپشن ها از زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند و همین باعث شده است در بین افراد نیز بسیار محبوب باشد. شما می‌توانید از این کاپشن برای فروش استفاده کنید.

خرید عمده کاپشن مردانه کلاه دار

این کاپشن ها یک نوع جدید از کاپشن ها به حساب نمی آیند. همانطور که در بالاتر نیز گفته شد، افراد عمدتا برای خرید کاپشن به دنبال کاپشن های کلاه دار هستند، بنابراین بهتر است شما نیز برای فروشگاه خود از همین کاپشن ها استفاده کنید.

تولیدی کاپشن مردانه در تهران

اکثر کسانی که به دنبال خرید کاپشن عمده هستید، مبدا خرید خود را تهران قرار می دهند و می خواهند از تولیدی هایی که در تهران قرار دارد، خرید کنند. این کار باعث کاهش هزینه های حمل و نقل برای تهرانی ها و افرادی که در شهرها و استان های مجاور قرار دارند خواهد شد و برای کسانی که از نقاط دورتر نیز می خواهند خرید کنند، قیمت ها بسیار مناسب تر می شود.

مواد بکار رفته در ساختار کاپشن ها

آرارت پارسیان مفتخر است که همواره محصولاتی که تولید می کند، دارای کیفیت بالایی است و جزو برترین محصولاتی است که در کشور وجود دارد. شما فقط کافی است یکبار محصولات ما را از نزدیک ببینید تا مشتری دائمی ما شوید.

ارسال کاپشن عمده به سراسر کشور

آرارات پارسیان تمامی تلاش خود را در سال هایی که در بازار حضور داشته است کرده است تا بتواند محصولی که به مردم ایران تقدیم می کند، محصولی با کیفیت بالا باشد. همچنین تمامی تلاش این تولیدی بر این بوده است که تمامی مشتریان اعم از فروشندگان، مشتریان، مصرف کنندگان و… از بهترین محصولات با قیمت مناسب استفاده کنند.

با این حال برای راحتی شما فروشندگان عزیز، امکان ارسال به سراسر ایران وجود دارد و فقط کافی است شما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید. در سریع ترین زمان هرکجای ایران که باشید، کاپشن های شما را به دستتان می رسانیم.

خرید بی واسطه از تولید کننده کاپشن مردانه

شما در آرارات پارسیان با هیچ واسطه ای طرف نیستید. شما در واقع از خود تولید کننده کاپشن مورد نیاز را تهیه می کنید. این باعث بهبود سود شما و کاهش در هزینه ها خواهد شد.

بهترین تولیدی کاپشن مردانه

شاید در تهران تولیدی های زیادی برای کاپشن وجود داشته باشد، اما اگر بهترین تولیدی کاپشن مردانه در تهران را آرارات پارسیان در نظر نگیریم، جزو تولیدکنندگان برتر خواهد بود. شما در آرارت پارسیان می توانیداقدام به خرید کاپشن عمده ارزان کنید و محصولات خود را در هر کجای ایران که باشید در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید و سفارش کاپشن عمده از تولیدی در تهران، کار سختی در پیش ندارید. فقط کافی است نمونه کاپشن مورد نظر را از روی سایت بپسندید و با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید. اگرهم نمونه ای که مد نظر شما است داخل سایت وجود نداشت، نگران نباشید، پیشنهادهای ویژه ای برای شما داریم. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا پیشنهادات ویژه ما را از دست ندهید.

گروه تولیدی پوشاک آرارات پارسیان

شرکت پوشاک آرارات پارسیان مفتخر است  با بیش از ۴۰ سال سابقه تولید،پخش و توزیع (کاپشن، اورکت، پیراهن، تیشرت، شلوار، لباس کار ،لباس تبلیغاتی و…) طراح و تولیدکننده تخصصی مدل مورد نظر شما با دارا بودن کادری مجرب وتجهیزات دوخت صنعتی و بهترین کیفیت دوخت و مواد اولیه با کیفیت با سابقه درخشان در خدمت شرکتها کارخانجات و سازمانها و مغازه‌داران باشیم.

جهت مشاوره، سفارش و تولید با شماره زیر تماس حاصل نمایید

۰۲۱۶۶۰۰۵۱۹۷     ۰۹۱۲۳۲۴۵۹۰۸   ۰۹۱۲۳۹۳۰۹۵۰

لوگو آرارات پارسیان