راهنمای خرید کاپشن سازمانی

با شروع فصل سرد انتخاب لباس مناسب برای کار در محیط کار بسیار پراهمیت است؛ به همین دلیل بسیاری از شرکت ها و سازمان ها اقدام به تهیه کاپشن سازمانی برای تمامی نیروهای خود در محیط کار می کنند. این کار مزیت های زیادی دارد که مهم ترین آن ها این است که یک فضای زیبا و رسمی به محیط کار می دهد و همچنین برای کسی به سازمان و یا شرکت شما مراجعه می کند، در نگاه اول می تواند بسیار جذاب و دارای نظم زیاد به نظر بیاید. اما اینکه برای خرید کاپشن سازمانی و انتخاب آن چه جیزهایی را باید مد نظر قرار داد، موضوعی است که امروز در سایت آرارات پارسیان می خواهیم به بررسی آن بپردازیم.

ویژگی های مورد نیاز برای کاپشن سازمانی

همانطور که گفته شد، کاپشن سازمانی باید دارای ویژگی های مختلفی باشد تا بتوان از آن به عنوان یک کاپشن مناسب یاد کرد. به همین دلیل می خواهیم با یکدیگر مواردی که در مناسب بودن کاپشن سازمانی مورد توجه است را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه اطلاعات بیشتری درباره یک کاپشن مناسب می خواهید بدانید، توصیه می کنم مقاله ویژگی های یک کاپشن استاندارد و گرم را از دست ندهید.

ساختار کاپشن

ساختار کاپشن را می توان در واقع همان چیزی گفت که در نگاه اول شخص آن را می بیند. به طور مثال یک کاپشن استاندارد باید از نظر قد به اندازه ای باشد که حداقل تا کمر شخص بیاید و همینجور آستین ها از نظر طولی مناسب باشد. مورد دیگه ای که برای کاپشن های اداری و سازمانی باید مورد استفاده باشد، داشتن جیب مناسب است؛ چرا که شخصی که در فضای بیرون مشغول فعالیت است، برای نگه داشتن وسایل کار یا وسایل شخصی خود نیاز به چند جیب دارد و در ساختار کاپشن این مورد باید لحاظ شود.

لایه بیرونی کاپشن

تقریبا مهمترین قسمت هر کاپشن، همین لایه بیرونی آن است. چرا که شما را در برابر باد، سرما، آب و … محافظت می کند. موارد مورد استفاده در این لایه بیرونی متفاوت است اما شرکت آرارات پارسیان یهترین الیاف و مواد را برای کاپشن های خود مورد استفاده قرار می دهد تا برای نیروهای شما که در بیرون از محیط مشغول فعالیت هستند، هیچگونه مشکلی از نظر سرما پیش نیاید.

ضد آب و باد بودن

این تقریبا به لایه بیرونی کاپشن مربوط می شود و مهم است تا الیافی در کاپشن مورد استفاده واقع شود که شما را از هر گونه سرما و باد در امان نگه دارد. برای خرید کاپشن سازمانی حتما به این مورد دقت کنید اگر نیروهای شما در محیط های سرباز مشغول فعالیت هستند، داشتن این ویژگی می تواند تا حدود زیادی به آن ها در هنگام کار کمک کند.

بلندی کاپشن

بلندی کاپشن تاثیر مستقیمی بر گرم شدن شخص خواهد داشت. هرچه کاپشنی که انتخاب می کنید بلندتر باشد، گرمای بیشتری را برای شخص به ارمغان خواهد آورد. اما این نکته را نیز مد نظر داشته باشید بلندشدن بیش از حد کاپشن و اصطلاحا تبدیل آن به پالتو می تواند راحتی هنگام کار را از شخص گرفته و باعث دست و پاگیر شدن شود.

شکاف و درزهای کاپشن

یکی از مهم ترین نکات دیگری که باید مورد توجه قرار داد این است که شکاف ها و درزهای کاپشن بسیار دقیق و عالی بسته شده و مهر و موم شده باشند. این مورد از آنجایی مورد اهمیت است که می تواند در روزهایی که باد و باران شدیدی در حال باریدن است، شما را دچار مشکل کند. هنگام خرید کاپشن سازمانی به این مورد دقت کنید و سعی کنید شکاف ها و درزهای کاپشن را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید. کاپشن های سازمانی که توسط آرارات پارسیان تهیه می شود، بسیار با دقت دوخته می شود و تمامی درزها کاپشن به خوبی و به صورت کامل پوشانده می شود.

کلاه دار بودن کاپشن

این مورد می تواند به عنوان یک حسن برای کاپشن باشد چرا که می تواند شخص را از همراه کردن کلاه با خود رها کند و همچنین سر که یکی از مهمترین قسمت های بدن است هنگام سرما و باران حفظ خواهد و از آنجایی که جنس کلاه نیز از جنس کاپشن تولیدی است، دارای قابلیت ضد آب و ضد بادی است که می تواند باعث افزایش گرمی و بهتر فعالیت کردن شخص شود. البته دقت داشته باشید استفاده از کلاه وقتی مناسب است که برای شخص مشکل ایجاد نکند. به طور مثال برای شخصی که در ساختمان در حال کار است، داشتن کلاه مزیت حساب نمی شود چرا که شحص مجبور است کلاه ایمنی مربوط به خودش را بر سر بگذارد و اینگونه داشتن کلاه برای کاپشن مزیت خاصی به حساب نمی آید.

جیب

در بالاتر نیز اشاره ای به آن شد ولی از آنجایی که این مورد بسیار پر اهمیت است سعی کردیم باز هم به آن بپردازیم. جیب برای یک کاپشن سازمانی شاید امری بسیار ساده باشد اما در عین حال بسیار پر اهمیت است. چرا که شخص در روزهای سرد سال می تواند دست خود را در جیب های گرم کاپشن خود کند و آن ها از گزند سرما حفظ کند. بارها پیش آمده است که از شدت سرما دست دیگر توان گرفتن چیزی یا انجام کاری را ندارد. اما شما اگر کاپشن جیب دار برای نیروهای خود تهیه نمایید، می توانید کمک زیادی به آن ها در انجام کار در فضای بیرونی از ساختمان بکنید و همچنین اگر نیاز باشد ابزار کوچکی را با خود حمل کنند، با استفاده از جیب امکان آن فراهم است.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاپشت سازمانی

یکی از چیزهایی که هر کسی قطعا برای خرید به آن توجه می کند، قیمت است. شما نمی توانید یک محصول را بدون آنکه از قیمت آن اطلاع داشته باشید، تهیه نمایید. مخصوصا آن که کاپشن سازمانی برای تمامی کارکنان یک شرکت تهیه می شود و قیمت قطعا یکی از عوامل مهم برای خرید و انتخاب به شمار می رود. برای قیمت هر محصول عوامل مختلفی هستند که تاثیر گذارند مانند رنگ، کیفیت دوخت، نوع پارچه و … که این مورد را برای کاپشن های سازمانی به صورت ویژه مورد بررسی قرار می دهیم.

رنگ

معمولا ارگان ها و سازمان ها برای لباس فرم خود و مخصوصا کاپشن های اداری و سازمانی از رنگ برند خود در ساختار آن استفاده می کنند. به صورت کلی به دلیل اینکه کاپشن باید گرمای بدن را حفط کند، رنگ آن را تیره و رنگ هایی مانند سرمه ای، مشکی، خاکستری و … انتخاب می کنند تا بتواند در روزهای سرد سال به خوبی از بدن شما محافظت نماید. اما بسیاری از ارگان ها نیز هستند که از رنگ های روشن برای کاپشن های خود استفاده می کنند که شرکت آرارات پارسیان به با توجه به نوع نیاز شما می تواند هر نوع کاپشن سازمانی را با هر نوع رنگ و ظاهری برای شما تهیه نماید. برای سفارش محصولات و مشاوره فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

جنس

جنس استفاده شده در کاپشن سازمانی و اداری بسیار مهم است؛ چرا که جنس کاپشن تهیه شده تاثیر مستقیم بر جلوگیری از سرمای کارکنان و همچنین سلامتی آن ها و در نتیجه افزایش بازدهی و راندمان کاری شما دارد. بنابراین باید به انتخاب یک کاپشن با جنس مناسب بسیار دقت کنید. شرکت آرارت پارسیان در طراحی و دوخت کاپشن های سازمانی خود از پارچه های متنوعی استفاده می کند. برای اینکه بدانید بهترین نوع پارچه برای کاپشن ها و مخصوصا کاپشن سازمانی چیست، توصیه می کنم مقاله مربوط به معرفی انواع پارچه های کاپشنی را مطالعه نمایید.

اما به صورت کلی کاپشن سازمانی که انتخاب می کنید نباید بعد از شسشتو چروک شود و همینطور حمل و نقل و استفاده آن حتی پوشیدن و درآوردن آن نیز بسیار راحت باشد تا نیروی شما با آن احساس راحتی کند و همین باعث بهتر شدن راندمان کاری شما خواهد شد.

سایز کاپشن

وقتی لباس باید در محیط کار استفاده شود، باید سایز استانداری داشته باشد. نه خیلی گشاد باشد که اصطلاحا جلوی دست و پای شخص را بگیرد و یا خیلی تنگ باشد که فعالیت های مختلف از سمت شخص با مشکل مواجه شود. برای سفارش کاپشن با سایز مورد نظر خود می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید تا بهترین راهنمایی را به شما بدهیم و در کوتاهترین زمان ممکن کاپشن های سازمان خود را در بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

نوع دوخت

یکی از مهمترین قسمت های تولید کاپشن و به صورت ویژه کاپشن سازمانی نوع دوخت است. چرا که تاثیر مستقیم در کیفیت و زیبایی کاپشن تولیدی دارد. به همین علت باید توجه زیادی به آن شود و به همین علت باید توسط خیاط های ماهر و زبردست انجام شود. در نظر داشته باشید که اگر طرح شما دارای شرایط خاصی باشد، نیاز به طراحی الگو دارد و هزینه دوخت آن نیز ممکن است بالاتر رود و در نهایت همه این عوامل بر قیمت کاپشن تاثیر می گذارند.

نحوه خرید و سفارش کاپشن سازمانی

امروزه با گسترش اینترنت افراد زیادی برای خرید آنلاین تمایل زیادی دارند. از همین رو شرکت آرارات پارسیان این امکان را برای شما فراهم آورده است که کلیه کارهای مربوط به سفارش و خرید خود را به صورت غیرحضوری انجام دهید. همچنین می توانید سایزبندی مورد نظر خود و یا طرح خاصی که مد نظر برای شرکت خود دارید را با ما در میان بگذارید تا بهترین مشاوره و راهنمایی را خدمت شما بدهیم. برای سفارش کاپشن سازمانی فقط کافی است با شماره 09123245908 تماس حاصل نمایید تا به صورت کامل شما را راهنمایی نماییم.

لوگو آرارات پارسیان

آرارات پارسان تولید کننده کاپشن زمستانه و پاییزه مردانه با کیفیت دوخت بالا در تهران می باشد. برای سفارش تولید و خرید عمده کاپشن با طراحی و دوخت سفارشی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 09123245908

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس برای سفارش محصولات